Persoonlijk

Movin’ out

Movin’ out, het nummer van Billy Joel. Dat is een nummer dat ik vaak heel hard mee zing en al is het nummer niet heel heel erg van toepassing, toch gebruik ik het voor dit artikel. Cuz I have moved out.

Er komt ooit een dag dat het tijd is om het ouderlijk huis te verlaten om op zoek te gaan naar een eigen nestje, een plekje waar je jezelf verder kan ontwikkelen en waar je leert om op je eigen benen te gaan staan.

Ik woon nu ongeveer een maandje in mijn piepkleine huisje en het is leuk! In het begin was dit zeker wennen omdat je dan ineens in de avonden helemaal alleen bent, weliswaar met mijn kat, maar toch.
Gelukkig was dat snel bij mij over en kan ik me goed in m’n eentje vermaken. Kan ik dat niet? Dan zijn er genoeg mensen waar ik heen kan, of kan uitnodigen. Het leuke is dat als je nu langsgaat bij je ouders, dan is de sfeer toch heel anders dan dat je thuis woont. Toen zag je elkaar elke dag, en nu heb je elkaar best wel wat te vertellen.

Het leuke aan mijn eigen huisje is dat ik het heb ingericht naar mijn eigen smaak. Ook kan ik de afwas af en toe laten staan en ik kook elke avond wat ik maar wil. Dat is toch best wel cool. Wil ik een wijntje? Dan kan dat. Al met al, het is zeker leuk om een stapje verder te gaan in het leven.

De volgende keer zal ik fotootjes laten zien en wat meer vertellen over de omgeving.

 

xoxo
BestOfBothWorlds
Sam

Geef een reactie

