Muziek

Een stem

Vaak heb ik gedacht dat er niet zoveel was, waar ik goed in zou zijn. Ik kan niet zo goed sporten, ik kan geen instrument bespelen en ik heb geen specifiek talent. Echter, ook al is mijn zang niet altijd optimaal, ik vind het heerlijk om te doen.

Zingen is voor mij een vorm van gevoelens uiten. Ik heb het altijd al moeilijk gevonden om gevoelens uit te spreken, en met zingen kan ik dat wel. Of het een talent is, dat betwijfel ik zeker nog wel en er is veel werk aan de winkel, maar oefening baart kunst.

Door te zingen heb ik het idee om als persoon een stem te hebben. Niet alleen een stem om mee te zingen en spreken, maar ook een stem waarmee ik een verhaal over wil brengen aan de rest.

Graag deel ik een paar covers met je, covers die veel voor mij betekenen. Laat je weten wat je ervan vind?

 

Con l’amore,

Samantha
Best Of Both Worlds

Geef een reactie

